Michael Winterbottom
Txikitatik, Jude Fawley nekazariak gizon ilustratu bat bihurtzearekin egin du amets. Alabaina, Jude eta bere liburuen artean mutila seduzituko duen Arabella gurutzatuko da laster eta honekin ezkondu ere egingo da. Ezkontza porrot hutsa izango da, eta banandu ondoren, Judek Sue bere lehengusina ezagutuko du, XIX. menderako oso emakume aurreratua dena. Bien artean piztutako adiskidantza aurki haragituko ez den amodio bilakatuko da.