Michael Winterbottom
Kalifornia, 1867. Kingdom Come-ko jaun ta jabe da Dillon. Herrira Dalglish ingeniaria heldu da, trenbideak Dillonen lurrak zeharka ditzan erabakita. Dillonen emazte-ohia, Elena ere iritsi da eta bion alaba, Hope; hogei urte lehenago Dillonek urrezko meatze baten truke saldu zituen. Elena bere alabarentzako dirua eskatzera etorri da, neskak ezertxo ere ez dakien arren.