Michael Winterbottom
Telebistarako bere beste lan horietako batean, munduari bira ematea erabaki duen eta Espainiako Costa del Sol-en ?trabatuta? geratu den hemeretzi urteko neska baten iniziazioko bidaiaz dihardu Winterbottomek.