Preston Sturges
Woodrow Truesmithek Guadalcanaletik iritsi berri diren sei marine garagardo batzutzara gonbidatu ditu. Woodroweren aita marinea Lehen Mundu Gerra bitartean heroi moduan hil zela jakiten dute eta bera zerbitzu aktiborako belar onduaren sukarragatik baztertu dutela. Woodrowek bere amari itsasoz haraindi bidali dutela kontatuz gutuna bidali dio eta urtebeten ez dela etxera azaldu aitortzen die. Marinek Woodrowen amari deitu eta bere semea heroia dela kontatzen diote, Woodrow trenera lagundu eta euren dominetako batzuk oparitzen dizkiote. Woodrow erraiak jaten egongo da geltokian hiri osoa zain duela ikustean.