Preston Sturges
Neska frantses eder eta txolin batekin bizitzen jarri den erretiroa hartutako komandante ingeles baten gorabeherak Parisen. Etengabe ari dira sesioan bakoitzak beren semearen heziketaz eta gai historikoez dituzten ikuspuntu ezberdinak direla medio. Istorioak bere lehen emaztearekin, Ursularekin, izandako ezkongai-aldira garamatza, zeina gusturago zegoen eta atseginagoa zen zaldiekin gizonekin baino.