Marseillako portuan, Honoré Panisse Madelon ederraz maiteminduta dago. Panissek kartetan jokatu ohi du Césarrekin, Mariusen aitarekin, Madelonek maite duen mutila berau. Egun batean, Mariusek eskutitz bat bidaliko dio Madeloni hiru urtez ontziratuko dela esanez. Panissek ezkontzeko eskatzen dio Madeloni berriro ere. Alabaina, neska haurdun dago eta berarekin ezin duela ezkondu azaldu nahi dio, baina azkenean ezkontzea onartu egingo du haurraren onerako. Urtebete geroago, Marius ustekabean itzuliko da.