John Sargent fiskalak Lee Leander bitxiak lapurtzeagatik auzipetu du. Epaiketa Eguberri ondoren burutzeko atzeratzen da. Lee Indianakoa dela jakitean, etxerako bidean haren amaren etxera kotxez eramatera bere burua eskaintzen du Sargentek. Amak arbuiatu egiten duenez, Leek Eguberriak Sargenten familiarekin ospatzen ditu. Mutila neskarekin maitemiduko da eta epaiketa baliogabetzen saiatuko da, baina Leek bere burua erruduntzat deklaratzen du. Epaia betetzen hasi bitartean, mutilak neskari aske geratu arte itxarongo diola hitzemango dio.