Dempsey epailea eta ?Gus? di Ruvo opera-kantaria, zeinaren ezizen artistikoa Tino Caraffa den, Tommaso Antioviren taberna klandestinoaren gaineko apartamentuan bizi dira. Gau batez, Henry Greene, ekialdeko kostaldeko snob bat, Isabelle Parry bere ezkongaiarekin iristen da kopa bat hartzera. Epailea eta neska adiskide egingo dira, baina Henryk modu txarrean gutxietsiko du. Gus azaltzen da, eta honek berehalaxe Isabelle gustukoa izango du, eta neska ere hura ezagutzeaz oso pozik ageri da.