Preston Sturges
Etsita dagoen banku bateko kutxazaina bere buruaz beste egiten saiatzen da Hego mugako taberna-zulo batean onestasunik gabeko une ero batean bere bizitza hondatu duelako; tabernako zerbitzariak asmoa eragotziko dio, eta orduan, zintzotasunezko une zoro batean estatuko gobernadore izatetik zerbitzari bihurtu zeneko istorioa kontatuko dio. Dan McGintyren igoera karitate-jantoki batean hasi zen politikari ustel batek hauteskunde-kolegio ezberdinetan berriki hildako pertsonen izenean botoa emateko errekrutatzen duenean. Botoa hogeita hamazazpi aldiz emateko kezkarik ez duela ikustean, alderdi-buruak ongi etorria emango dio eta orduantxe hasiko da McGintyren igoera politikoa.