Preston Sturges
1868an oinazea sendatzeko eter formula baten asmatzailea omen den Bostongo William Thomas Green Morton dentistaren heriotzari Elizabeth bere emazteak eta Eben Frost bere lagun eta gaixo izandakoak bakarrik egiten diote negar. Elizabethek Williamekin emandako ezkont urteak ditu gogoan. Senarrak Medikuntza fakultatea utzi behar izan zuen diru arazoak zirela eta, eta dentista bihurtu zen. Lan gutxi zeukan orduan, ebakuntzatan gaixoek egundoko oinazea pairatzen baitzuten. Horregatik Williamek eterraren propietateak ikertu zituen, bere buruarekin frogatu zuen, hortzak oinazerik gabe ateratzea lortu zuen arte.