Preston Sturges
Atlantikoan zeharreko bidaia batean, bere aitarekin karta-joko iruzurretan dabilen Jean Harringtonez maitemintzen da Charles Pike. Jean ere harekin maitemintzen da eta zentzatzeko asmotan dabilela aitortuko dio aitari; alabaina, Charliek Jeanekin moztuko du hura iruzurgilea dela jakitean. Minduta, neskak mendeku hartzea erabakiko du. Harringtondarrak maula-egile lagun batekin egiten dute topo, eta Jeanek honen iloba ingelesatzat aurkeztuko du bere burua, Lady Eve Sidwich. Charliek festa batean ezagutuko du Lady Eve eta Jeanekin daukan antzarekin txundituta geldituko da.