Chicago & Southwestern trenbide konpainiako presidente Tom Garnerren hiletaren ondoren, haren idazkari Henryk Tomi buruz hitz egiten dio bere emazteari. Honek Tom mespretxatzen zuen eta greba batean hildako 400 lagunen heriotzaren errua egozten dio, baita bere emaztea etxetik ?ostikoka bota? izana ere, emakume gazteago eta politago batekin ibiltzeko. Tomen lagun izandako Henryk gainerakoak ez bezalako gizona izan zela ziurtatzen du eta haren bizitzako zenbait pasarte kontatuko dizkio.