Habana gaur egun askorentzat erreferentzi-puntua da, misterioa beste batzurentzat eta maitatu edo kritikatzen dutenentzat kontraesan eta kontrastez beteriko amets bat. Baina Habana ez da bakarrik espazio bat, doinu bat, argi bat; Habana bere jendea da. Eta Suite Habana zenbait habanar xumeen bizitzako edozein egun bat da. Ez dago hizketaldirik, ez elkarrizketarik, ez narraziorik; irudiak, soinuak eta musika besterik ez, errealitate berezi eta paregabe baten egunerokotasuna zinearen bidez adierazia. Pertsonaietako bakoitzak hirian mugitzen diren gizarte-taldeen aniztasun bitxia ordezkatzen du... ez baitago Habana bakar bat: bizitzeko Habana ikusezin eta ezberdin asko dago.