Borch Møller siderurgi-instalazio ezagunen jabe den familiako laugarren belaunaldiko kide da Christoffer, baina berak familiako negozioa utzi eta jatetxe bat ireki zuen Stockholmen. Han Maria izeneko aktoresa suediar batekin zoriontsu ezkonduta dago; baina, Christofferren aitak bere buruaz beste egiten duenean, amak etxera itzultzeko eskatzen dio konpainiako zuzendari exekutibo postua beregana dezan. Gogoz kontra bada ere, enpresaren ardura hartzeko itzuliko da. Erabaki honek ustekabean harrapatuko ditu bere emaztea, bere arreba Benedikte eta honen senarra, Ulrik, ordura arte posturako hautagai nabariena zena. Hondamen zorian dagoen enpresa salbatzeko neurri zorrotzak hartu beharko ditu Christofferrek eta honek tirabirak sorraraziko dizkio bere familiarekin eta baita Mariarekin ere. Herentziak ordaindu beharreko prezio pertsonala dakar berekin.