Romão, kamioilari analfabeto eta langabearen benetako istorioan dago oinarrituta, zeina Rose bere emazte eta bost seme-alabekin, Brasilgo ipar-ekialde txirotutako Paraibatik Rio de Janeiroraino lan bila bizikletan doana. Lau bizikleten gainean doazela, familiak elkartasuna eta axolagabetasuna ezagutuko ditu, oldarkortasuna eta begikotasuna. Bere maitasuna handia den arren, Romão eta Rosek euren arteko eta Antonio, bere seme zaharrenarekin, nerabea denarekin, sortzen diren tirabirak jasan beharko dituzte. Brasilgo barrualdean zeharreko 3.000 kilometroko odisea bat izango da azken finean, Brasilgo postal politena den Rio de Janeirora bidean doazela, Romãorentzat, Agindutako Lurraldea den horretara.