Michel, frantses baten seme, baina munduaren beste puntan jaioa, Parisera iritsiko da bere bizitza berregiteko aitak utzitako koadro bat besterik ez duela. Clarak, bere lanean buru-belarri dabilen adinean sartutako emakume batek iraganeko traizio baten gogoeta dakarkion super-8ko zinta bat jasoko du munduaren beste puntatik, beste identitate baten eta beste aurpegi baten atzean ezkutatzen den errudunaren bila joan eta hura hiltzera bultzatuko duena. Azkenik, David daukagu, behinola pintore ezagun izandakoa eta egun faltsutzaile bihurtua, zeinak berarekin lan egiten duten trafikatzaileen proiektua zapuztea erabakiko duen hor nonbait munduaren beste puntan galduta dagoen aspaldiko bere maitea aurkitu ahal izateko. Hiru pertsonaia hauen gainean inguruka dabilen ?munduaren beste punta? hori Buenos Aires baino ez da, iraganean beraiengan arrastoa utzi eta orain Parisen elkartu dituen hiria.