Kontatzen ez dituzten esperientzia sentimental batzuk bizi dituzten pertsonaia batzuen ibilbide intimista eta sekretua. Desira eta sentimendu erreprimituak, denek barruan eta ezkutuan ditugunak, egun batez, baimenik eskatu gabe, azaleratzen diren arte.