Delft, Holanda, 1665. Griet gaztea neskame sartzen da Johannes Vermeerren etxean. Honek, Grietek argi eta kolorekiko duen senaz jakitun, pixkanaka bere pinturaren mundu misteriotsuan sarraraziko du. Bestalde, Maria Thins Vermeerren amaginarrebak, Grietek inspiratu egiten duela ikusirik, bien arteko harremana onartuko du bere suhiak koadro produkzio-urria handitu dezan. Griet gero eta maiteminduago dago, baina ez dago segur pintoreak berarekiko gauza bera sentitzen duen. Azkenean, Van Ruijven makiavelikoa, maisuaren eta neskamearen arteko intimititate-mailaz jakitun, Vermeerrek Griet bakarrik pintatzeko enkargua jaso dezan moldatuko da. Emaitza sekula sortu den artelanik handienetakoa izango da, alabaina... zer ordaindu beharko du Grietek horren truke?