Grimm-en eskutik, van Warmerdamek bere jaioterriko iparraldeko baso hotz eta lanbrotsuetatik Espainiako paisaje eguzkitsu baina nolabait ere ilunak direnetara, garamatza Hansel eta Gretelen amaiera zoriontsurik gabeko bertsio posmodernoa kontatzeko. Honakoan, Jacob eta Marie bere arreba basoan bakarrik utziko dituzte euren gurasoek. Bere jakan, amaren ohar bat aurkituko du Jacobek, zeinean Espainiara joan daitezela esaten dien, bertan bere neba bizi baita. Espainiara iristean, osaba hilik dagoela jakingo dute. Marie bat-batean maitemindu eta Diego kirurgialari aberatsarekin ezkonduko da. Ezkontzaren ostean, Jacob, jeloskor, Marie Diegorengandik bereizten saiatuko da. Azkenerako, biak konturatuko dira Espainia eguzkitsuan gauzak ez direla itxuran ziruditena eta senar maitekorra eta honen arrebak bestelako asmo ezkutuak dituztela.