Bulkada suntsitzaileak dituen Julien berrogei urteko erlojugileak, lapurtutako antigoalekoekin trafikatzen duen Madame X emakume aberats eta erakargarriari xantaia egitea erabaki du. Julienek ez daki, ordea, Madame X-ek sekretu arriskutsuago bat isilean gorde duela, Marierengana eramango duen sekretu bat, Julienek duela urtebetetik maite duen emakumea eta orain bat-batean berriz agertu dena. Mariek portaera bitxia du eta, bien arteko maitasuna egunez egun hazten den arren, neska ez da gai sentimendu fisikorik izateko. Bizi-poza berreskuratu duen Julienek, misterioa argitu eta Marieri laguntzeko prest dago. Biak ahalik eta urrutien joango dira gizon eta emakume moduan, bizitzari eta heriotzari, beldurrari eta itxaropenari buruzko galderak ez dauden lekura. Mugarik gabeko maitasuna nagusi den tokira.