Itxi itzazue antzokiak, artea kalean dago-eta! Oraindik barnean daraman idealismoak bultzatuta, Alfredok ?arte libreago bat, bihotzetik sortua, jendea bizirik sentiarazi dezakeena? egin nahi du. Antzerkiaz duen ikuspegia agertokitik haratago hasten da, kalera eraman behar da, publikoarekin aurrez aurre. Edozein plazatan, parke batean edo hiriko etorbiderik komertzialenean, Alfredo eta Noviembre bere taldeak saioari ekiten diote: oinezkoak zirikatzen dituzten deabruak, gizarte salaketako emankizunak, ordena publikoko indarrak erakartzeko muturrera eramandako ekintzak. Mugarik ez dago, ezta zentsurarik ere, ideiak besterik ez eta denak baliagarri dira ikuslea ikusle izateari utzi eta emanaldian parte har dezan lortzen badu; harritu, beldurtu, barre ala negarrarazi. Antzerkia bizitza balitz bezala, bizitza bera antzerki... jada ez baitago desberdintasunik.