Ospitale publiko batean bizi diren bi agure, Don Victor eta Don Lucho, etengabe ari dira sesioan; Rodolfo, epailearen laguntzailea, eta Eva, buruan musika teknocumbiarraren munduan arrakasta izatea besterik nahi ez duen nerabea; Martin Chauca eta Manuel Pareja, euren iragana ezkutatzen saiatzen diren bi agente ohi; Gonzalo, telebistako aurkezle arrakastatsu eta lirainak ustelkeria orokorraren hedapena dakusa; Mercedesek, Don Victorren biloba nerabeak, Arturo Peñaflor, modu ustel batez botere judizialaren hariak mugitzen dituen abokatu ilunarengan pizten duen griña; eta azkenik, Elena, pertsona askoren hilketa misteriotsuaren arrastoak ikertzeaz arduratzen den auzitegi medikuaren emaztea, zeina era berean Hector Revoredo koronelak barrandatzen duen. Fujimoriren erorialdia bultzatu zuten ?Vladi-bideoak? azaldu ziren garaian girotutako sei istorio dira, zeinetan Vladimiro Montesinos lehendakariaren aholkularia goi-karguak erosten ikusten zen.