Gyunggi probintzia, Hego Korea, 1986. Bortizki bortxatu eta eraildako neska gazte baten gorpua agertu da. Bi hilabete geroago, antzeko bortxaketa eta hilketak gertatuko dira. Eta basatikeria horiek sekula ezagutu ez dituen herrian, segidako hiltzaile bat ote dabilen susmoa zabalduko da. Talde berezi bat antolatuko da barrutia zaintzeko; Park Doo-man bertako detektibea eta Seuldik datorren Seo Tae-yoon detektibea buru dira, honek eskatu baitu kasuan egotea. Haatik, hilketak argitzea gero eta zailagoa dirudi, eta detektibeak itxaropena galtzen hasiak dira. Filma benetako istorio batean oinarritzen da.