Finbar McBridek bake santuan bizi nahi du, baina metro eta hogeita hamabost baino gutxiago neurtuta ia ezinezkoa da inork ez erreparatzea. Errakitismoak jota jaio zen Fin eta orain arte besteen atentzioa ez deitzen saiatu da ia-ia bakartuta biziz, bere zaletasun bakarrarekin: trenekin. New Jerseyn abandonatutako tren-geltoki batean kokatu da, baina pixkanaka, nahi gabe, inguruan dabiltzanekin harremanetan hasiko da. Olivia Harris berriki galdutako semearen heriotza eta senarraz banandu izana gainditu nahi dituen artista bat da. Geltokitik gertu saltxitxa-ogitarteko salmenta-postua daraman Joe Oramasek sukaldaritzarako talentua eta hizketan aritzeko gogo asegaitza dauzka. Ezusteko lotura sortzen hasiko da gizartean moldatzen ez diren hiru pertsona hauen artean, eta bakartasunean ere elkarrekin hobeto egongo dira bakar-bakarrik baino.