Neguko gau batez, emakume bat, Pilar, bere etxetik ihesi ateratzen da. Lau gauza eskas hartu ditu eta Juan bere semea. Antonio haren bila aterako da berehala. Pilar bere eguzkia dela dio eta gainera, ?begiak eman dizkiola?... Filman zehar, pertsonaiek familia-liburu hau berridatziko dute, bertan bakoitza zein den azaltzen delarik, eta zer egiteko asmoa duen, baina kontzeptu guztiak hankaz gora daude, eta etxea esaten duenean infernu irakurriko dugu, maitasuna dionean oinazea eta babesa eskaintzen duenak izua eragingo digu.