90eko hamarkadaren erdialdean, Dublin gerra-gune batekin alderatu zitekeen, drogaren mafiako buruzagi boteretsuak hiriaren kontrola berenganatzeko borrokan baitzebiltzan. Hauen aurkari okerrena ez zen polizia, Veronica Guerin kazetari adoretsua baizik, egoera arriskutsu honen berri emateko nekaezin ziharduena. Bere ikerketen ondorioz trafikatzaileen izenak ezagutzera ematen zituen neurrian, bidegurutze mingarria bizi zuen familiarekiko betebeharrak eta bere irakurle eta aberriarekiko erantzukizunaren artean. Hori dela eta, Veronica Guerin nazioko heroi bihurtu zen irlandarrentzat. Veronica hiltzeko saio guztiek mitoa areagotu baino ez zuten egiten. 1996an gertaturiko bere heriotz bortitzak Irlandako legeen berraztertze sakona ekarri zuen, eta ondorioz, herriaren gaizkile arriskutsuenak kartzelaratu zituzten.