Henri Allegek berea ez den herrialde baten alde bizitza ematea onartzen duenean, 36 urte ditu. Aljerian armada frantsesaren praktikak mundu osoari ezagutzera eman zizkion lehenengo torturatuetako bat da, eta 1958an, independentziako gerra bete-betean zegoenean argitaraturiko La question liburuaren bitartez egingo du. Aljeriarrentzat, Henri Alleg batik bat egunkari mitiko bat da, Alger Républicain izenekoa. Dokumental honen egilearentzat, Henri eta bere kideak bestelako Aljeria bat posible zenaren adibide garbia dira, bertako guztiek (arabiar berebere, pieds-noir eta juduak) elkarrekin bizi zitezkeen Aljeria bat.