El transcurso de las cosas filmak Gonzalo, gaur egungo Argentinako gazte baten istorioa kontatzen digu, nerabezaroa utzi eta heldutasunean murgiltzen deneko garaia. Bere burua aurkitze bidean zailtasunei, beldurrei, frustrazioei aurre egin beharko diela esan nahi du, eta baita etxean zeukan mundu ziurra alde batera uztea.