60 urte bete dituenean, Aldo, ardo saltzaile jasankorra, bizitza oharkabean joan zaiola eta egin duen guztia hutsean geratu dela konturatuko da. Sentimendu horrek bere burua bilatzera eta beti atzeratu izan dituen gauza txiki horiek egitera bultzatuko du, bizitzarekin adiskidetzera eta bere sentimenduak bere inguruko pertsonekin konpartitzera.