Argazkinobelen aldizkaritxo bateko horoskopoa irakurtzen du ekonomia munduko marrazo gazte batek. Aldizkariaren igarpen ahalmenaz harrituta, hurrengo hilabeteko horoskopoa ezagutu nahi du nahi eta nahiez. Aldizkaria hiru agure xelebrek egiten dute, ideal zaharren borrokalari erromantikoak. Bere horoskopoa lortzeko asmoz, enpresariak bere benetako nortasuna ezkutatzen die eta bere burua argazki-nobeletako aktore gisa aurkezten du. Baina Fraty, agure horietako baten hiru alabetako gazteena, azaltzean gauzak trabatuko dira.