Brasilia-Fortaleza errepideko lanak egiten ari den taldearen abangoardia osatzen duten hirurogeita hamar gizonak Bahiako sertao-aren erdian abandonatzen dituzte 1964ko apirilan, Joao Goularten gobernu aurrerakoia boteretik kentzen duen militar kolpeak eztanda egiten duenean. Hala ere, gaitzerdi, une horretan eurekin hamahiru prostituta baitzeuden. Bizirik irauteko, elkarte utopiko bat antolatuko dute elkarrekin -langileak eta prostitutak-, prostituziorik gabe, adarrik jarri gabe eta esplotaziorik gabe. Harmonia osoan biziko dira, harik eta misterioz beteriko zerutik beraientzat guztiz arrotzak diren bisitari batzuk agertzen diren arte.