Nereak gezur asko esaten ditu. Inork ez du sinesten, ezta aitak ere, bere alaba gezurtia izateaz nekatuta, bere gelan giltzapetuta zigortuko duela mehatxu egiten diola. Nerea, haserre, etxetik irteten da bakarrik egoteko. Bere pilota hartu eta harekin jolasten hasten da, harik eta pilota auzotarren etxeko lorategian sartzen den arte. Besteren jabetza batean sartzea bere pilota berreskuratzen saiatzeko Nerearen bizitzan abenturazale baten hasiera izango da, baina oraingoan benetako abentura.