Nito nerabe bat da, eta bera baino haur txikiagoekin joaten da eskolara, atzerapen psikologikoa duelako. Eskolara joaten diren haurrek txantxak egiten dituzte eta Nitori barre egiten diote etengabe. Nito bere birjintasuna galtzen saiatuko da, haiek aztoratuta eta buruan daramaten kontsignaren azpian.