Gizon ameslari baten istorioa da, egun bateko lanaren ondoren etxera iritsi nahi duena. Etxea kanpoaldean dago, kanpoaldetik kanpo, hiritik oso urrun. Bidean, bere lagunik onena den Kornelio bisitatuko du, inguruan bizi den beste gizon bat. Gaua ez da behar bezain luzea, eta ezin da etxera iritsi, egunsentian hirira itzuli behar du lanera.