Bulegotik irtetean, Dominique eraso baten lekuko da, bortxaketa baten lekuko. Hurrengo egunean, Agnès ez da lanera etortzen. Dominique harekin bat egiten saiatzen da hura arintzeko, bere beharrak betetzeko.