Luciek, 20 urte eskasekin, neska gazte gehienen ametsa gauzatzea lortu du. Izar bihurtu da. Baina neska bere apartamentuan bakarrik dagoenean, mehatxatuta sentitzen da. Amesgaiztoak ez daude inoiz ametsetatik urrun.