Isabel Walker Parisera doa bere ahizpa Roxeanna adoretzera, Charles-Henry de Persand haren sernarrak haurdun dagoela bakarrik utzi baitu, eta bere ?dibortzioari? aurre egiten lagundu nahi baitio. Haatik, Isabel Roxeannaren senar ohia izango denaren osaba diplomazialari frantsesaz maiteminduko da. Amodio honek eskandalua piztu eta familia bien arteko harremanak gehiago korapilatuko ditu, pasio-hilketa batek denak hunkituko dituen arte.