?Estatu borrokalarien? aroko bukaera aldera (481-221 K. a.), nagusitasuna eskuratzearren euren artean borrokan ziharduten zazpi erresumatan zatituta zegoen Txina. Qin, Iparraldeko probintziaren erregeak, urteen joan-etorrian atentatu asko jasan zituen eta orotariko sariak eskaini zizkien bere etsairik okerrenak -Ezpata Hautsi, Elur Hegalari eta Ortzi gerlariak- hiltzen zituztenei. Hamar urte geroago, Izen Gabe aguazil misteriotsua agertuko da Qinengana garaitutako hiru gerlarien armekin eta zehatz-mehatz kontatuko dio nola suntsitu dituen. Haatik, erregeak gertaeren bertsio propioa dauka... Ezer ez baita itxuraz dirudien bezain erraza, maitasuna, ohorea eta betebeharra nahasi eta azkenean, heroitasunaren esanahia azalduko digun istorio batean.