Isabelle eta Theo bere anaia, Parisen bakarrik daude gurasoak kanpoan diren bitartean. Zineman ezagutu duten amerikar gazte bat, Matthew, etxera gonbidatu dute. Hirurak apartamentuan giltzaperatzen dira, portaera-arau batzuk ezartzen dituzte eta gero eta arriskutsuagoak diren buru-joko batzuen bitartez euren emozioak eta erotismoa arakatuz, elkar ezagutuko dute. Bien bitartean, kalean, 68ko Maiatzaren gertakariak pil-pilean daude, eta hirurak, itxuraz beraien arazoa ez den arren, azkenean giro iskanbilatsu horretan murgilduko dira. Filmak hirukote honen sexu askapen-prozesua eta sasoi hartako gizarte kezkak kontatzen ditu.