Denbora existitzen bada, gaixotasun genetiko bat bailitzan erruduntasuna belaunaldiz belaunaldi transmititu al daiteke? Zein ondorio izan ditzake ordaindu ez duen oker batek errudunarengan eta bere ondorengo eta senitarteengan? Bigarren Mundu Gerra amaitzean, kolaborazioarekin harremana zuten kontu-garbiketen giro hilgarrian, egindako hilketa batetik libre uzten dute emakume bat. Filma gaur egun dago girotua, azken udal-hauteskundeetan, beste hilketa bat gertatzen den unean bertan. Zein da erruduna? Hilketa gauzatzen duena ala berau leporatzen zaion pertsona? Zeren errudun da? Eta denbora existitzen ez bada?