The Human Stain Philip Roth, Pulitzer sariaren irabazlearen eleberrian oinarritua, 1998an Estatu Batuetan Clinton-Lewinsky eskandalu garaian dago girotua. Coleman Silken istorioa da, bere bizitza osoan iruzurraren eta bere burua behin eta berriz asmatzen maisu izan zenarena. Etorkizun oparoko unibertsitate-ikasle bat zenean, Colemanen lehen amodioa, Steena, sekretu batek suntsitu zuen. Urte batzuk geroago, irakasle entzutetsua delarik, bere jarduna salaketa faltsuek hondatu dute. Faunia misteriotsuarekin eskandaluzko harreman batean murgildurik, Colemanek iragana gogoraraziko dion iratzartze erotikoa sentituko du. Baina berpiztutako bere suaz, Fauniaren senar ohiaren mehatxua ere badator, eta Colemanek berandu baino lehen, bere benetako nortasuna erakusteko beharra izango du.