Bere bizitza bere idealetatik gero eta urrunago dagoela uste duen argazkilari batek, Istanbuleko bere etxean herritik alde egin eta atzerrira joan ahal izateko itsasontzi batean lan egin nahi duen ahaide gazte bat hartu beharko du.