Emakume batek bikiak izango dituela jakin du eta hori onartzeko arazo ugari ditu. Apurka-apurka neurrigabe jokatuko du. Senarra ez da emaztearen neurosiei aurre egiteko gauza. Azkenik, ?haurdunaldiaren murrizketa? bat egitea erabakiko dute, hau da, enbrioietako bat abortatzea.