Charlottek eta Paulek hogei urte dituzte. Elkar maite dute. Elkarrekin jakingo dute neskak gaixotasun larri bat duela. Bada beste neska bat ere, Ninon. Paulek desio du, ihesbidea da berarentzat. Charlottek hori badaki. Hiruren artean, hil ala biziko harreman bat sortuko da.