?Ship-movie? poetiko honek Danubioaren bideari jarraitzen dio, historikoki Europako ibai garrantzitsuenetako bat denari. ?Donau? ontzia -txatar zahar pila- eta bere kapitain bakartia, Franz, azken bidaia egiten ari direla, gazte batek ontzira hilkutxa bat igoko du eta hildako emakume baten azken borondateak Vienatik Danubioan behera joatera behartuko ditu. Bidaiari talde txiki batekin, ontziak bi mila kilometro nabigatuko ditu ekialderantz, bizileku berri bat aurkitu arte.