Eva piano-jolea, bere senar Peter musikari eta konpositorearen atzetik doa Hungaria eta Eslovakia arteko mugaldeko herrixka batera. Ingurune berriaren lasaitasuna primeran datorkio Peterri, baina Evarentzat latza da bertan aukera berririk ez aurkitzea. Deserrotuta ikusten du bere burua, ez bakarrik bere familia tokitan daukalako, baizik eta baita Praga ere, berak hain ondo ezagutu eta bere lagunen bizitoki den hiria.