Pablo López morroi arrunta da. Hogeita hamar eta piko urte, inbertsio-banku batean dihardu eta asper-asper eginda dago. Astelehen goiz batez, auto-ilara batean Cibelesen bertan, Madrilgo aberaskume baten kabrioletaren kontra bete-betean joko du eta izugarrizko iskanbila sortuko da: aberaskumea sekulakoa da, biraoka hasiko zaio eta egundoko istiluan korapilatuko du poliziarekin eta aseguruarekin. Hortaz Pablo, ondo pasatzeko edo, neska ergelaren bizitza jasanezina egiten ahaleginduko da. Egun batean, egoeraz gogaitzen hasia denean, Pablo muturrez aurrera topatuko da Mariarekin, aberaskumearen ahizparekin. Eta egun horretan bere bizitzak norabide harrigarria hartuko du. Pablo ziniko, erresuminduak ezin pentsa zezakeen bizitzak berriro zentzua eduki zezakeenik eta, orain bere begien bistan eztanda egin duen argitasun horren aurrean, hamabost urteko neska batez ez lukeela, ezin duela maitemindu sentitzen du. Eta orduan, Pablo Lópezen bizitza betirako aldatuko duen ustekabeko zerbait gertatuko da.