Juanen istorioa kontatzen du, delituzko ekintzatan nahasiko den gazte xalo batena, bere herrialdeko kolapso sozial, ekonomiko eta moralak bere familiarengan eta inguruan sortzen dituen amorru eta ondorioek bultzatuta. Bere nortasun lotsatiak, bat etortzen ez den amodio batek, bere familiaren txirotasunak, lagun min baten kartzelaratzeak, non-nahi dauden errepresio eta ustelkeriak, hilketa batera bultzatuko dute Juan aholku desegokiek berotuta, bere urrezko ametsa gauzatzeko baliabideak lortzearren: bere herria utzi eta beste kontinente batean etorkizun hobea bilatzea.