André ikasketak bukatu ez dituen 20 urteko gazte bat da. Liburu eta paper-denda batean lanean aritzen da Brasilgo Hegoaldeko Porto Alegre langile-auzoan. Bere amarekin bizi da, marraztea gogoko du eta baita Sílvia ere. Eta etsi-etsian 38 erreal behar ditu. Sílviak 18 urte ditu. Gauez eskolara joaten da eta egunez arropa-denda batean saltzaile gisa aritzen da. Bere aitarekin bizi da eta irakurtzea maite du. Sílviak hitzordu bat dauka Rio de Janeiroko Corcovado mendian, eta ezin du hutsik egin. Marinês Andréren lankidea da. Erosi ezin dituen soinekoak primeran geratzen zaizkio. Cardoso, berarekin maiteminduta dagoen mutila nahi bezala erabiltzen du, Marinêsek eskatu ziolako erretzeari utzi zion horixe. Andrék 38 errealak soineko bat erosteko behar ditu eta Sílviaren bizitza salbatzeko. Dirua egiteko hainbat aukera bururatzen zaizkio eta denak ondo aterako zaizkiola dirudi. Baina orduantxe hasiko dira bere arazoak.