Amorante zoritxarreko bat eta bere lagun onena, sexu-gose den mutil zahar bat; batere konbentzionala ez den detektibe bat eta gupidarik gabeko eskuluze bat; neska eder bat, zeinak ustekabean, bera baino zaharragoa den ezkondu batekin nahasiko den; senarrak utzi berri duen bere senetik ateratako emazte bat; telebistako anbizio handiko ekoizle bat; lapurreta egin dioten senargai bat; eta bederatzi urteko mutil bihurri bat. Den-denen bizitzak maitasun modu ezberdinen bila noraezean dabiltzan pertsonaiekin gurutzatuko dira istorio hiritar honetan.